Svet-Stranek.cz
"Zbabělost je, když víme co máme dělat, a neděláme to."
(Konfucius 28.9. 551 př.nl - 479 př.nl)

SLUNCE V RYBÁCH 18.02.2018 (18:17 CET) - 20.03.2018 (17:15 CET):"Zbabělost je, když víme co máme dělat, a neděláme to."

SLUNCE V RYBÁCH 18.02.2018 (18:17 CET) - 20.03.2018 (17:15 CET)

TAOISTICKO TANTRICKÉ MASÁŽE PRO MUŽE

Osobní výklad z Tarotových karet:

Minulost - Současnost - Budoucnost

Pomoc v rozhodování - Vyjasnění partnerských vztahů


E-mail: vyklad-karty@seznam.cz

Rezervace osobní schůzky Tel.: +420 773 251 996

Pondělí - Neděle 08.00 - 22.00 hod.

Davídkova 654/27, Praha 8 - Libeň

Soukromé parkování zdarma v objektu domu

I speak English, Deutsch, Pусски, Parlo italiano nativo
SLUNCE V RYBÁCH 18.02.2018 (18:17 CET) - 20.03.2018 (17:15 CET)
www.light-worker.cz/merkur-v-rybach




www.smarturl.it/MacklemoreGemini


Firma


www.entrepreneur.com



V ekonomii firma označuje tržní subjekt, který se specializuje na přeměnu zdrojů na statky. Pro svoje fungování firma nakupuje služby výrobních faktorů, organizuje jejich přeměnu na výstup (statky) a tento výstup prodává. S ohledem na ekonomické pojetí je zcela běžně nesprávně pojem firmy zaměňován s pojmem obchodní společnosti.

Cíle firmy

V klasické teorii se jako základní cíl předpokládá maximalizace zisku. Přičemž je třeba rozlišovat mezi ziskem účetním (zisk = příjmy − explicitní náklady) a ziskem ekonomickým (zisk = příjmy − (explicitní náklady + náklady obětované příležitosti)). Alternativním cílem firmy může být nikoliv maximalizace okamžitého zisku, ale maximalizace současné hodnoty budoucích zisků. Mezi další cíle firmy lze řadit:

1. Dlouhodobě přežít na trhu.

2. Dosažení určitého podílu na trhu (s tím ale také souvisí dosažení určitého zisku).

3. Maximalizace obratu.

4. Růst a expanze.

5. Dosažení určité tržní hodnoty a následného prodeje firmy.


Mikroekonomie

Supply-demand-right-shift-demand.svg
Autor: SilverStar na projektu Wikipedie v jazyce angličtina, CC BY 2.5, Odkaz


Mikroekonomie je obor ekonomické teorie, který se zabývá zkoumáním rozhodování jednotlivých tržních subjektů – jednotlivců/domácností, firem a státu. Mikroekonomie se zabývá poptávkou a nabídkou v jejich individuálních a konkrétních podobách, zatímco makroekonomie se zabývá agregátní nabídkou a agregátní poptávkou, komplexními trhy.

Subjekty

1. Jednotlivci (domácnosti) poptávají vytvořený produkt ekonomiky na trhu statků a nabízejí služby výrobních faktorů (práce a kapitál) na trhu výrobních faktorů.

2. Firmy naopak na základě poptávky jednotlivců nabízejí produkt, pro jehož výrobu poptávají služby výrobních faktorů.

3. Stát vytváří normy pro fungování ekonomického systému.


Teorie spotřebitele



Teorie spotřebitele je část mikroekonomické teorie, která zkoumá, jakým způsobem rozhoduje spotřebitel o umístění svého omezeného důchodu mezi různé statky.

Tato teorie, stejně jako jiné ekonomické teorie, vychází z předpokladu racionálně jednajícího subjektu. Spotřebitel se snaží na základě svých preferencí maximalizovat užitek. Pro znázornění preferencí se používá indiferenční analýza.

Snaha maximalizovat užitek je omezena disponibilním důchodem, který má spotřebitel k dispozici. Toto omezení je vyjádřeno linií rozpočtu.

Optimum spotřebitele ve zjednodušeném modelu, kde se spotřebitel rozhoduje mezi dvěma žádoucími statky, se pak nachází na tečně linie rozpočtu a indiferenční křivky (mezní míra substituce ve spotřebě se rovná mezní míře substituce ve směně).

Pokud spotřebitel výrazně preferuje jeden statek (např. X) a jeho relativní cena tomu neodpovídá, bude spotřebitel nakupovat pouze tento statek. Potom se optimum nebude nacházet na tečně linie rozpočtu a iniferenční křivky, ale na průsečíku linie rozpočtu s osou, která znázorňuje množství preferovaného statku (v našem případě osa x). Tato situace se nazývá rohové řešení.


Pojmy zkoumané v teorii spotřebitele:

1. Preference

2. Užitek

3. Optimum spotřebitele

4. Přebytek spotřebitele

5. Źádoucí, nežádoucí a lhostejné statky

6. Normální – nezbytné nebo luxusní – a méněcenné statky

7. Substituty, komplementy





www.queenonline.com










http://spaceplasma.tumblr.com

https://en.wikipedia.org/wiki/55_Cancri















VZOREC ŠTĚPENÍ DNA


DNA orbit animated.gif
DNA orbit animated“ von Zephyris aus der englischsprachigen Wikipedia. Lizenziert unter CC BY-SA 3.0 über Wikimedia Commons.









www.Claudia Ghimel Prague Hotel Escort.cz

Tantra and Tao Massages with Claudia Ghimel

Výklad z Tarotových karet Praha

Dobré kartářky. CZ

Seznamka 69 - Erotická Seznamka Seznamka Hotinzerce - erotická inzerce Seznamka ABCsex - erotická inzerce Seznamka SexNavigace - erotická inzerce Seznamka4u - erotická inzerce





www.frekvence1.cz
banner


astrologer Rychard Silver
www.stribny.cz
Richard Stříbrný
make people GIFs like this at MakeaGif




návštěvníků stránky
celkem405 216